Адміністратор контролює час початку та закінчення занять, налагоджує комунікацію з педагогами. Доброзичливо і м'яко вирішує спірні питання та конфлікти. Адміністратор вміє вміти продавати, доносити цінність послуги кожному з батьків і довести клієнта до покупки абонемента.20 сент. 2018 р.
У чому полягають обов'язки адміністратора?
Він займається адміністративно-управлінською діяльністю, заповнює службову документацію, відповідає на всі питання як клієнтів, так і інших працівників. Адміністратори торгового залу контролюють виконання своїх обов'язків іншими співробітниками, наприклад офіціантами, якщо це адміністратор кафе або ресторану.
Що повинен знати та вміти адміністратор?
Адміністратор має знати:
- постанови, розпорядження, накази, інші керівні та нормативні документи вищих органів щодо роботи організації;
- структуру управління, права та обов'язки працівників та режим їх роботи;
- правила та методи організації обслуговування відвідувачів;
- види послуг;