Діловодство це що робити

Поняття «діловодство» включає всі операції з формування та оформлення документів, комплекс робіт з документами – ведення листування, облік документів, їх систематизація, зберігання, використання, контроль виконання, порядок здачі реалізованих документів в архів установи.

У чому полягає робота діловода?

Посадові обов'язки. Приймає та реєструє кореспонденцію, направляє її до структурних підрозділів. Відповідно до резолюції керівників підприємства передає документи на виконання, оформляє реєстраційні картки або створює банк даних.

Що включає у собі поняття діловодство?

Отже, діловодство включає в себе процес створення та оформлення документів та власне організацію всієї подальшої роботи з ними аж до їх знищення після закінчення термінів їх зберігання.

Related Post

Як самій зробити віяло

Навіщо потрібний був віяло? Вія (від нім. Fächer – «віял») – невелике, як правило, складане опахало для створення потоку повітря, що овіває обличчя, шию та плечі. Складні віяла були завезені

Як зробити заливне з мови

Скільки часу застигає заливне з мови? Якщо залити одразу великою кількістю бульйону, прикраса спливе нагору і вийде не так гарно. Потім залити бульйоном усю поверхню тарілки. Поставити в холодильник на

Передноворічні канікули коли

Як відпочиватимуть на Новий рік 2023 року? У січні 2023 року новорічні канікули триватимуть з 1 по 8 січня. Оскільки 31 грудня – це субота, неробочий день, то новорічні вихідні