Колективний договір – документ, що регулює соціально-трудові відносини в організації між працівниками та роботодавцем. Під час його укладання роботодавець повинен враховувати, що прописані в ньому умови не повинні погіршувати становище працівників, знижувати рівень їх прав та гарантій, встановлених законодавством.
Навіщо і кому потрібна колективна угода?
Цей документ полягає між працівниками та роботодавцем, з урахуванням їх інтересів, для регулювання трудових відносин у компанії чи в ІП. Ця угода не є обов'язковою і укладається з ініціативи обох сторін. Але якщо документ у компанії є, то його потрібно дотримуватися.
У чому різниця між трудовим та колективним договором?
Трудовий договір є основним документом, що регулює трудові відносини, а колективний – Додатковим. Трудовий договір є обов'язковим для укладання документом, що визначає найважливіші умови трудовий діяльності кожного співробітника, на той час, як колективний укладати необов'язково.