Піарник часто контролює характер контенту, що публікується в соцмережах та інших майданчиках присутності. Відповідно, він працює зі SMMщиком, редактором, копірайтером та дизайнером. Організація іміджевих заходів, акцій, рекламних та PR-кампаній. Фахівець може бути задіяний у веденні заходів. 31 травня 2022р.
Що входить до обов'язків піарника?
PR–менеджер (Від англ. Public relations – зв'язки з громадськістю) – спеціаліст, який займається створенням та підтримкою іміджу компанії або конкретної торгової марки. Відповідає за всі зовнішні комунікації, спілкується із засобами масової інформації, відстежує думки користувачів у соціальних мережах.
Яким має бути піар фахівець?
Гарний піарник повинен не лише вміти гасити пожежі – будувати комунікації у кризових ситуаціях та відповідати на негатив, а й передбачати такі моменти, запобігати кризам та профілактувати появу негативу. Повинен вміти заглядати у майбутнє, прогнозувати розвиток подій, передбачати.