Маркетолог визначає ключові мотиви покупки та стимулює споживачів здійснювати покупки частіше та у більшому обсязі, працює з упередженнями споживача, що обмежують придбання товару кампанії; виявляє незадоволені потреби ринку для можливості інтенсивного зростання кампанії.
Що входить до обов'язків маркетолога?
Загалом у обов'язки маркетолога входить:
- створення та реалізація маркетингової стратегії;
- розробка брендингу;
- аналітика впливу тих чи інших процесів чи проектів;
- проведення рекламних кампаній від розробки до здійснення;
- робота з e-mail розсилками.
Що має вміти робити маркетолог?
Що повинен вміти гарний маркетолог?
- швидко оцінювати вихідні дані, постійно відстежувати результати своєї роботи, і роботи бізнесу в цілому
- своєчасно змінювати стратегію та оперативно орієнтуватися у ситуації
- підбирати інструменти та канали під завдання конкретного бізнесу