Організовує прийом відвідувачів, сприяє оперативності розгляду прохань та пропозицій працівників. Формує справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечує їх збереження та у встановлені терміни здає до архіву. Копіює документи на персональному ксероксі.
Що входить до обов'язків секретаря приймальні?
* Передає та приймає інформацію по приймально-переговорних пристроях (телефон, комп'ютер), своєчасно доводить до відома інформацію, отриману каналами зв'язку. * За дорученням керівника складає листи, запити, інші документи, готує відповіді авторам листів.
Що включає робота секретаря?
У посадові обов'язки секретаря входить також контроль над ходом, термінами та результатом їх виконання. Виконувати роботи з роздруківки та розмноження документів. Організовувати прийом відвідувачів до керівника компанії та по можливості створювати умови для якнайшвидшого вирішення питань.