Таким чином, основна відмінність у тому, що SMM-менеджер працює з соцмережами на стратегічному рівні та повністю їх контролює, а таргетолог – Вужчий фахівець, який відповідає за тактику просування компанії, налаштовуючи рекламу руками.29 черв. 2020 р.
У чому різниця між Таргетологом та СММ менеджером?
Оскільки сммщик і таргетолог працюють у сфері маркетингу та з соцмережами, ці професії часто плутають. Різниця в тому, що SMM-фахівець займається веденням облікових записів замовника в соціальних мережах, а таргетолог – рекламними розміщеннями цього контенту.
Що краще за СММ чи маркетинг?
Маркетолог створює загальну стратегію просування бренду, інтернет-маркетолог працює з пошуком клієнтів в інтернеті, а SMM-фахівець націлений на соціальні мережі. Він створює та розвиває спільноти бренду в Instagram та Вконтакті через унікальний контент, вивчає реакцію аудиторії та взаємодіє з передплатниками.