Як користуватись сканером на комп'ютері?
Щоб запустити сканування, необхідно натиснути кнопку "Пуск" на корпусі сканера або виконати цю дію за допомогою ярлика на робочому столі комп'ютера. Далі потрібно відкрити кришку сканера та розмістити там матеріали для сканування картинкою вниз, після чого закрити кришку та натиснути кнопку старту.
Як відсканувати документ зі сканера на комп'ютер?
Сканування з комп'ютера (Windows)
- Покладіть оригінал на скло сканера або пристрій автоматичної подачі документів.
- У меню [Пуск] виберіть [Всі програми], а потім [Presto! …
- У меню [Файл] клацніть [Вибрати джерело…].
- У діалоговому вікні [Виберіть джерело] виберіть сканер а потім натисніть [OK].