Продаж квартир через МФЦ неможливий, якщо між продавцем і покупцем не буде укладено договір. Саме цей документ є підставою для реєстрації права власності у Росреєстрі. Щоб угода була коректною, оформлення договору має проводитися з урахуванням актуальних нормативних вимог (ст. 549 ЦК України).3 січ. 2023р.
Які документи необхідні для продажу квартири в МФЦ?
Які документи потрібні для продажу квартири:
- Паспорт.
- Свідоцтво про право власності. …
- Довідка про склад сім'ї (або витяг з домової книги).
- Правовстановлюючі документи (Підтверджують право володіння): договір дарування, договір купівлі-продажу, свідоцтво про набуття спадщини, договір заходи.
Як відбувається передача грошей під час продажу квартири через МФЦ?
Сторони угоди підписують договір купівлі-продажу, передаються гроші, покупець видає розписку у тому, що розрахунок зроблено. Після чого обидві сторони угоди зазвичай на одній машині та у супроводі рієлтора їдуть до Управління Росреєстру, щоб подати документи на реєстрацію права власності.