Підключення відкритих ліній здійснюється за допомогою кліка на назві віджету та наступним налаштуванням на сторінці редагування Віджету На цій сторінці налаштовується зовнішній вигляд кнопки, параметри привітання та підключаються канали комунікацій.
Скільки відкритих ліній можна створити за тарифом CRM+?
Налаштовувати та створювати Відкриті лінії можна без обмежень. Онлайн-чат працює без обмежень. Канали комунікацій зникають із віджету CRM. Повідомлення на портал із налаштованих каналів продовжують надходити.
Як налаштувати відкриту лінію у Бітрікс?
Налаштування інструменту Підключити канали зв'язку з клієнтами може лише адміністратор корпоративного чату або співробітник із відповідними правами. Для цього йому потрібно клікнути в меню за кнопкою «Відкриті лінії» => «Список» => «Створити відкриту лінію».