ПЗ з'єднується з рідинною системою опалювального пристрою та охолодження ТС. Під час увімкнення ПЗ відбувається подача палива електромагнітного паливного насоса. Спеціальний нагнітач подає повітря, яке поєднується з паливною рідиною. Суміш спалахує від спіралі свічки розжарювання.
Насос, що підкачує, змушує рідину пересуватися по контуру охолодження, в який включений і передпусковий підігрівач. У процесі циркуляції тепло від рідини передається корпусу двигуна. Після того, як рідина, що охолоджує, нагріється до 30 градусів, включається вентилятор радіатора.
Для запуску передпускового підігрівача на нього відправляється сигнал-команда. Або від таймера в салоні за розкладом (найпростіший варіант: двигун гріється до заданої температури за 15-20 хвилин до поїздки на роботу/назад), або за допомогою брелока або GSM-модуля.
не виникає іскровий заряд між електродами свічки; не працює реле електронагріву палива, електронагрівач палива або електромагнітний паливний клапан.