При низькій температурі прогрів автомата взимку необхідний. Все просто: трансмісійна рідина (ATF), що виконує у коробці автомат функцію робочого тіла, – це олія. Значить, на зимовому морозі вона густіє і втрачає частину своїх якостей.
Так що автомат дуже бажано гріти перед поїздкою взимку. Хтось вважає, що якщо прогрівся двигун, то одночасно прогрівся і автомат. Це не так. Класичний автомат взагалі не гріється під час стоянки з працюючим мотором, якщо селектор у положенні P або N – основний прогрів відбувається під час руху.
Прогрівати двигун треба 5 – 10 хв. Коли датчик температури покаже +80℃, можна плавно рушати і їхати на 1500-3000 обертів без ривків хвилин 5 хвилин.Як прогрівати машину з АКПП
- Обов'язково прогріти двигун не менше 10 хв.
- Прогнати селектор по всіх передачах із затримкою на кожній 10 секунд, нога знаходиться на гальмі.