Як правильно вести архів в організації

Як правильно архівувати документи покрокова інструкція?

Інструкція з архівування документів

  1. розділити екземпляри за строками;
  2. скласти опис на всі екземпляри у наявності;
  3. оформити обкладинки, розподілити бланки з папок;
  4. винищити неактуальні сторінки, які не підлягають збереженню;
  5. підшити справи до архіву;
  6. розставити справи в алфавітному порядку;

Як правильно сформувати справу до архіву?

Як уже говорилося, відібрані для передачі в архів організації справи підлягають повному оформленню, яке включає:

  1. підшивку або палітурка справи;
  2. нумерацію листів справи;
  3. складання листа-завірювача;
  4. складання обкладинки справи;
  5. складання (при необхідності) внутрішнього опису документів справи.

Related Post

Як можна вбити клопа

В умовах підвищення температури більше 50°C клопи та їх личинки гинуть протягом кількох хвилин. Тому для знищення клопів потрібно добре ошпарити. Для цього зберіть всю постільну білизну, одяг, іграшки дітей

Коли закінчується кредитний договір

Скільки часу діє кредитний договір? Загальна тривалість СІД становить три роки, що зафіксовано у Цивільному кодексі РФ Це правило поширюється на всі види кредитування, будь-які позики та позики незалежно від

Що означає слово сер

Кого називають сер? sir ← старофр. sieur «пане, государю» ← лат. senior «старший») почесне найменування чоловіка в англомовному світі, що має два значення – титул і звернення. У російській раніше