Покупець має право обміняти товар належної якості, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом із проданим товаром. Однак не весь товар належної якості підлягає обміну (поверненню). 20 лип. 2021 р.
Чи можна повернути товар назад продавцю?
Відповідно до положень Закону РФ №2300-1 від 07.02.1992 р. «Про захист прав споживачів» (далі Закон) покупець протягом 14 днів не рахуючи дня покупки, має право обміняти товар належної якості на аналогічний товар іншого розміру, форми, габариту, фасону, кольору чи комплектації.
У якому разі продавець може відмовити у поверненні товару?
Якщо покупець не може підтвердити, що зробив покупку саме у вашому магазині – Це підстава для відмови у поверненні грошей. Важливо пам'ятати специфіку онлайн-продажів. Зазвичай покупку в інтернет-магазині здійснюють через особистий кабінет, де відображаються умови та ціна замовлення.