Використання функції "Автосума" для підсумовування чисел Якщо вам потрібно звести числа в стовпці або рядку, дозвольте Excel математичні обчислення за вас. Виберемо комірку поряд з числами, які ви хочете звести, натисніть кнопку Авто сума на вкладці Головна та натисніть введення і все готове.
Як зробити таблицю в Excel з підрахунком?
Введіть дані до електронної таблиці Excel. Виберіть Вставлення > Зведена таблиця. У діалоговому вікні "Створення зведеної таблиці" встановіть перемикач Вибрати таблицю або діапазон, а потім – На новий лист і натисніть кнопку ОК. Порожня зведена таблиця буде створена новому аркуші.
Як автоматизувати таблицю в Excel?
Приклад: як автоматизувати SQL запит до таблиць Excel
- Натисніть кнопку Створити кнопки на вкладці XLTools.
- Назвіть кнопці ім'я, напр. «Звіт по кварталах» Вкажіть діапазон таблиці команди.
- Натисніть «Зберегти» Кнопка з'явиться на вкладці XLTools.