Як зробити список використаним

Як створити перелік використаної літератури?

створення списку літератури, цитат та посилань

  1. Помістіть курсор у кінець тексту, який ви хочете процитувати.
  2. Перейдіть до розділу Посилання > Стиль та виберіть стиль посилання.
  3. Натисніть кнопку Вставити посилання.
  4. Виберіть Додати нове джерело та введіть інформацію про джерело.

Як зробити список використаної літератури у ворді?

У документі Word відкрийте на стрічці вкладку Посилання. У групі Посилання та списки літератури клацніть стрілку в списку Стиль. Виберіть стиль, який слід застосувати до посилання та літературного джерела. Клацніть місце наприкінці речення або виразу, який буде використано як посилання.

Related Post

Як правильно назвати роботу вдома

Відповідно до Трудового кодексу РФ віддалена робота називається дистанційною роботою. Які види роботи вдома? Спеціальності для віддальників Онлайн-маркетолог Фахівець, який відповідає за просування послуг та різних продуктів у мережі. …

Чим краще сигари

Яка користь від куріння сигар? Вдихання сигарного диму не гальмує мозкові центри, а допомагає досягти глибокого релаксу, що нагадує приємне відчуття від сеансу масажу або від відвідування сауни. Крім того,

Як швидко падають ціни на iphone

Головне: стара модель втрачає 12% вартості в перший місяць і дешевшає на 20%, коли три місяці проходить. CNBC аналізував можливості користувачів айфонів Apple підтримує будь-які моделі і навіть відновлює їх